Pani szuka pana Randki
Ogłoszenia Dziewczyna Pani pozna
  Samotny wdowiec szuka kobiety

Samotny wdowiec szuka kobiety Andrzej mam 32 lat mieszkam ul. Świemirowska w Sopocie. Stały związek z numerem telefonu. Czterdziestoletni rozwodnik, pracoholik, ze swoimi dziwactwami. Mezczyzna po przejsciach szukajacy kobiety z przeszloscia jak mówia slowa piosenki. Metr osiemdziesiat trzy cm. Lekko atletyczna sylwetka. Mam dwoje dzieci mieszkajacych ze swoja matka, z którymi mam swietny kontakt. Wspieram je finansowo przez co mam zmniejszony budzet. Poszukuje kobiety w wieku lat okolo trzydziestu, zgrabnej, zadbanej, eleganckiej i bezdzietnej. Do stworzenia spokojnego, opartego na wzajemnym zaufaniu zwiazku partnerskiego.

Samotny wdowiec szuka kobiety
Mieszkam ul. Kujawska pl. Janusza Kusocińskiego Sopot
Mam 48 lat szukam dziewczyny
- Stały związek z numerem telefonu
- Wdowiec 40 lat pozna panią

pani szuka pana
1. Mlody, wysportowany, w wieku lat dwudziestu siedmiu, wyksztalcenie zawodowe. Szatyn, brazowe oczy. Wyczynowo uprawiajacy kolarstwo. Utrzymujacy i mieszkajacy samodzielnie, milosnik kina akcji oraz gier komputerowych. Pozna dziewczyne w wieku lat okolo dwudziestu, radosna i ladna, zgrabna, lubiaca dobra zabawe i sport. Z optymistycznym podejsciem do zycia. Majaca powazne plany dotyczace przyszlosci i zalozenia rodziny. Moze sie nadal uczyc w czym bede ja wspierac i w miare mozliwosci pomoge finansowo. Samotny wdowiec szuka kobiety w Sopocie Daniel mam 47 lat mieszkam ul. Romualda Traugutta w Sopocie. Nowe ogłoszenia kobiet z nr telefonu. Samotny wdowiec pozna panią
pani szuka pana
2. Samotny wdowiec pozna samotną wdowę w podobnym wieku Olek mam 20 lat mieszkam ul. Jana Kilińskiego w Sopocie. Stały związek z numerem telefonu Mam czterdziesci dwa lata, jestem kawalerem, wzrost metr dziewiecdziesiat trzy centymetry, waga osiemdziesiat kilo, wysportowany, blondyn, niebieskie oczy. Wlasnie wrócilem do polski z zagranicy po dosc dlugiej emigracji zarobkowej w Skandynawii. Obecnie jestem na etapie zakladania wlasnej dzialalnosci i ustabilizowania swojego zycia. Chce poznac kobiete w wieku lat okolo trzydziestu, która równie jak ja chce sie ustatkowac i zalozyc rodzine . Panie tyko zgrabne i wyksztalcone, bezdzietne i z panem na przyszlosc. wdowiec pozna panią
dziewczyna szka faceta

Wdowiec szuka wdowy

2020-05-07 04:13 Jestem poukladanym cieplym facetem , od kilku lat samotnym po nieudanym zwiazku. Pracuje jako kierowca tira. Mam trzydziesci osiem lat, dwoje dzieci, z którymi mam bardzo dobry kontakt. W wolnych chwilach lubie przeczytac dobra ksiazke , dobra kuchnie. Szukam prawdziwej kobiety, która jest w stanie zaakceptowac moja czesta nieobecnosc w domu. Bedzie na mnie wiernie czekac i opiekowac sie naszymi przyszlymi dziecmi. Nie musisz byc ladna ani wyksztalcona, mozesz miec wlasne dzieci, najwazniejsze zebys mnie kochala i akceptowala. Nowe ogłoszenia facetów z nr telefonu 2024 Samotny wdowiec szuka Pani
dziewczyna szka faceta

Pan pozna panią Panowie 46 - 60 lat

2020-11-13 08:45 Mieszkasz w Sopocie Samotny wdowiec szuka wdowy w Sopocie Dwudziestoszescioletni mezczyzna z podmiejskiej miejscowosci. Wlasciciel nowoczesnego gospodarstwa rolnego, ambitny z masa pomyslów , wysoki i szczuply. Poszukuje zony w wieku lat okolo dwudziestu, ladnej, zaradnej, gospodarnej i lubiacej zycie na wsi. Jestem nowoczesnym facetem wiec posiadanie wlasnego dziecka przez partnerke nie stanowi dla mnie zadnego problemu. Mieszkam sam i czuje sie samotny w tym duzym domu, dojrzalem do powaznego zwiazku opartego na podziale obowiazków i wzajemnego wspierania sie . Damian Mam 28 lat mieszkam ul. Łużycka w Sopocie. Samotny wdowiec szukam dziewczyny miłej, szczerej, poważnie myślącej o życiu.
dziewczyna szka faceta

Samotny wdowiec pozna wdowę Oferty dla kobiet nowe ogłoszenia z nr telefonu

2020-10-26 07:59 Samotny wdowiec szuka kobiety Samotny wdowiec szuka kobiety na spotkanie nowe ogłoszenia z nr telefonu Siedemdziesiecioletni emerytowany nauczyciel, wdowiec, zdrowy i pelen wigoru. Pozna przyjaciólke, z która bedzie mógl spacerowac po parku, rozmawiac o dawnych pieknych czasach. Uczeszczam na zajecia uniwersytetu trzeciego wieku. Interesuja mnie Panie w podobnym do mnie wieku, tak jak ja pozytywnie nastawione do zycia, samotne ale nie rozgoryczone i narzekajace na wszystko. Nie ma nic zlego ze w naszym wieku szukamy ciepla drugiej istoty, nie nalezy sie wstydzic swoich uczuc i pragnien. Odwaz sie i napisz do mnie. Karol Mam 23 lat mieszkam ul. Małopolska al. Franciszka Mamuszki w Sopocie. nowe ogłoszenia dziewczyn z nr telefonu

Samotny wdowiec szuka kobiety Nowe ogłoszenia z nr telefonu 2024 roku. Stały związek z numerem telefonu.

Samotny Jakub Mam 31 lat mieszkam ul. Marii Konopnickiej pl. Konstytucji 3 Maja w Sopocie. wdowiec szukam kobiety Stały związek z numerem telefonu

  • Szukam sympatycznej dziewczyny
  • Stały związek z numerem telefonu
  • Szukam kobiety na spotkanie
  • Kobiety szukają rozrywki

  • Poznam samotną wdowę w podobnym wieku
  • Kobieta Szuka Mężczyzny
  • Towarzyskie Szukam drugiej połowy
  • Randki dla wdowców

Samotny wdowiec szuka kobiety Ryszard Mam 24 lat mieszkam ul. Juliusza Słowackiego w Sopocie Stały związek z numerem telefonu 347 nowych ogłoszeń matrymonialnych z nr telefonu dodanych w lipcu, 2024 r.

1.   Samotny wdowiec szuka kobiety
 

Stały związek z numerem telefonu

Sopot Samotny wdowiec szuka kobiety

2.   Samotny wdowiec szuka kobiety
 

Panowie 46 - 60 lat

Randki dla wdowców

3.   Samotny wdowiec szuka kobiety
 

Sopot Wojtek samotny wdowiec 56 lat szukam kobiety

Stały związek z numerem telefonu

4. szukam kobiety
 

Kobieta Szuka Mężczyzny

Daniel Mam 40 lat mieszkam ul. Grunwaldzka w Sopocie Samotny wdowiec pozna samotną wdowę w podobnym wieku

Samotny szukam stałego związku. Nowe ogłoszenia z numerem telefonu